Kilka słów o rozruszniku
Rozrusznik to nieźle pokomplikowane w budowie urządzenie służące do uruchamiania
silnika. O zasadzie jego działania rozpisywać się nie będziemy, bo przecież ze źródłem
wiedzy powszechnej wszelkiego typu "wikipedia.org" konkurawać nie mamy zamiaru.
Tam to, z drobnymi błedami, ale za to z bogactwem fachowego słownictwa typu: bendiks,
szczotki, szczotkotrzymacz, komutator, elektromagnes, uzwojenie, wzbudzenie, sprzężenie,
zapalenie i wreszcie przemęczenie i spalenie rozrusznika; zawarte są informacje
o jego budowie i funkcji. My natomiast pozostaniemy przy konkretach. Konkretach,
czyli naszych zarobkach. By były one na poziomie, musimy upowszechniać wiedzę zawartą
w odpowiedzi na następujące pytanie:

Po czym poznać, że rozrusznik nadaje się do naprawy ?
Po przekręceniu stacyjki:
- słyszalne jest wyraźne "stuknięcie" (rozrusznik nie kręci)
- jałowe obroty rozrusznika (rozrusznik kręci, ale nie uruchamia silnika)
- wyraźny metaliczny zgrzyt (silnik nie zostaje uruchomiony)
- powolne obroty rozrusznika (zbyt mała moc rozrusznika - silnik nie zostaje uruchmiony)
Proponujemy regenerację starego rozrusznika, bądź jego wymianę na nowy.
Czas naprawy? Około 3 - 4 godzin.
Prowadzimy również sprzedaż gotowych elementów.
Na świadczone usługi, udzielamy rocznej gwarancji.